Sıkça Sorulan Sorular
Ürün ölçülerine nereden ulaşabilirim?
Ürünün web sitemizdeki açıklamalar kısmında ‘’Ürün Boyutları’’ sekmesine tıklayarak ölçü bilgisine ulaşabilirsin.
Müşteri Hizmetleri Çalışma Saatleri
Müşteri hizmetlerimiz her gün 09:00 - 17:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Destek taleplerini buradan iletebilirsin. Talebine 24 saat içerisinde talebi ilettiğin mail adresi üzerinden dönüş yapılacaktır, mail kutunu kontrol etmeni rica ederiz. Ayrıca hafta içi her gün 09:00 - 17:00 saatleri arasında 444 35 83 numaralı hattımızdan müşteri hizmetlerine ulaşabilirsin.
Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Ürününün üretim ve teslimat sürecini üye girişi yaptıktan sonra üstte bulunan Hesabım bölümüne tıklayarak Siparişlerim kısmındaki ilgili sipariş ve ürün üzerinden takip edebilirsin.
Kargo ile gönderilen ürünlerini, Hesabım/Siparişlerim sayfasında ürünün yola çıktıktan sonra aktifleşen kargo takip linki ile takip edebilirsin. Ürününün gönderildiği kargo şirketinin ismini, kargo takip numarası ve linkini ayrıca sipariş verirken belirttiğin e-posta adresine gönderiyoruz. Dilersen takibini bunlar üzerinden de yapabilirsin.
Nakliye ekibimiz ile teslim edilecek ürünlerin için ise teslimatını sana uygun olan bir güne planlayabilmek için sana sms veya e-posta yoluyla ulaşıyoruz. Ürününün o zamana kadarki teslimat sürecini de direkt olarak Hesabım/Siparişlerim sayfasında görüntüleyebilirsin.
Teslimat sürecimi nasıl yönetebilirim?
Teslimat türü "Servis" olan ürünlerimiz için;
Ürünlerin teslimat için hazır olduğunda senden tercih ettiğin teslimat tarihini belirtmeni isteyeceğiz. Bunun için üye girişi yaptıktan sonra sağ üstte bulunan Hesabım alanından Siparişlerim bölümünü seçerek ürünlerin teslimatı için önerdiğimiz tarihlerden birini seçebilir ve aynı zamanda farklı bir tarih talep edebilirsin. Farklı bir tarih istemen durumunda ilgili ekiplerimiz 3 iş günü içerisinde seni arayarak yardımcı olacaklar.
Tarih seçimi sürecinde sana önerdiğimiz tarihlerden birini seçmen durumunda teslimat planlamasını bu tercihine göre gerçekleştirmek için çabalıyoruz. Çeşitli nedenlerle tercih ettiğin tarihten farklı bir tarihe planlama yaptığımız takdirde seni bilgilendireceğiz. Planlama yaptığımız tarihi Siparişlerim bölümünden onaylamanı isteyeceğiz. Onayladığın teslimat tarihinden 2 saat önce ilgili ekiplerimiz seni arayıp bilgi verecek.
Bu işlemlerin hepsini sana göndereceğimiz SMS veya e-mail'ler üzerinden gerçekleştirebileceğin gibi üye olarak Hesabım/Siparişlerim alanından da gerçekleştirebilirsin.
Hesabım sayfasından hangi işlemleri gerçekleştirebilirim?
Web sitemizde üye girişi yaptıktan sonra sağ üstte bulunan "Hesabım" bölümüne tıklayarak aşağıdaki işlemleri gerçekleştirebilirsin;
Ürünün üretim ve teslimat sürecini Siparişlerim alanından rahatlıkla görebilirsin.
Sipariş verme tarihin üzerinden henüz 24 saat geçmediyse iptal talebini iletebilirsin.
Kişisel bilgilerini güncelleyebilirsin.
İndirim kuponlarını görüntüleyebilirsin.
Favori ürünlerini görüntüleyebilirsin.
Kampanyalara yönelik duyuru tercihlerini güncelleyebilirsin.
Siparişlerine yönelik faturalarını görüntüleyebilirsin.
Kurulum hizmetim ne zaman gerçekleşir?
Ücretsiz kurulum ile satın alınan veya teslimat öncesinde ek kurulum talep edilerek alınan ve kendi nakliye ekibimiz ile teslimatını sağladığımız ürünlerimizin kurulumunu teslimat anında hemen gerçekleştiriyoruz.
Kurulumu müşteriye ait olan ve kargo ile teslim edilen ürünlerde, ek kurulum hizmeti satın alınmış ise ürün teslim edildikten en geç yedi (14) iş günü içerisinde kurulum hizmetini planlıyoruz.
Kurulum sürecini hızlandırmak için kurulum ekibimiz gelmeden önce ürün paketlerini açıp kontrol etmeni ve hasar/eksik gibi bir durum varsa bizimle buradan iletişime geçmeni bekliyoruz.
Faturamı nasıl görüntüleyebilirim?
Dolce Vita olarak e-fatura mükellefi olduğumuz için faturanı ürünün teslim edildikten sonra 3 iş günü içinde;
Siparişine kayıtlı e-posta adresine gönderdiğimiz e-posta’dan görüntüleyebilirsin.